maanantai 23. huhtikuuta 2012

Hiljasta on...

Terveppä terve, te kaikki kotiemme pienet taapertajat!

Koulussa käytiin, ja taisin unohtaa lätsäni sinne käytävälle naulakkoon (FUCK!), mutta kai mä sen huomenna löydän sieltä jostakin. Ajattelin taas repästä tuon eilisen lenkin ohella, ja kävin Hesburgerissa.

Pyöräily ei kestänyt niin kauaa, kun olin kuvitellut, mutta ei se paha juttu ole tietenkään :)
Ja kuten olen luvannut videoitakin olen tehny, see for yourself! Vlog 2 Part 1 & 2!
                                    (Videot saattavat sisältää tuotesijoittelua)




Pyysin isää tuomaan mulle, mun hupparin ja kirjan jota luen (Queen: Is this the real life?)

P.S. Queen on paras, ja Another Bites The Dust


1 kommentti:

  1. Voi matias tuli ihan sua ikävä ku katto noita videoita!:D♥

    http://inanunknownworld.blogspot.com/

    VastaaPoista