sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Back to the childhood hoods.

Tervehdys emo-nistit, ja kiltit tytöt ja pojat!

Olen saapunut isovanhempieni taloon viikoksi. Toimin tämän viikon kissan vahtina (ruokin sitä, ja tyhjennän hiekkalaatikon). Olen tämän viikon siis yksin isossa talossa ;).

Kuten tekstin otsikosta huomaa, niin talo sijaitsee paikassa missä asuin lapsuuteni, muutimme täältä pois kun olin about 5-vuotias. Hienoa olla täällä taas.

Ajattelin yllättää teidät hyvät lukija, ja teen tämän viikon vlogia, eli siis videoita tiedossa. Tehän rakastatte videoita, ette niin välitä lukemisesta.. Saatte jopa ehkä nähdä asuin aluetta, missä olen 0-5 vuotiaana leikkinyt ja  kuulunut kovis jengiin, joka on terrorisoinut naapurustoa. Kamera on siis kovassa käytössä.


Tässä teille ensimmäinen videoni, hope you like it :DD ( Se ruma emo venytyksen kanssa (vasta 12mm), joka koittaa selittää jotain, ja toistaa itseään sitäkin enemmän. Se olen minä!)

P.S. Partaa ei tueta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti